Odinioară..

dsc8466r

Condrat Iulian Dumitru

 

A fost o vreme, când ne purtam iubiri..

Iubiri, în pagini goale și cuvinte mute,

Când sufletele, nășteau dulci amăgiri

Și-aspru tânjeau, la sărutări neavute.

 

Iubiri de lac, ascunse-n bănci de școală,

Pierdute-n gusturi dulci, ciocolatii,

Iubiri de ochi căprui, și pline de sfială

Iubiri cu șoapte lungi, spre vremile târzii..

 

Căzut-au frunze mii, și mii o să mai cadă

Pân’ ce tu de prin lume, în ochi o să-mi răsari,

Pân’ ce privirea-mi tristă, te-o căuta cu sfadă

Să-ntrebe ochii tăi, de sunt încă avari.

 

Te-am știut cândva, cum nimeni nu te-o ști,

Cu buzele subțiri, și zboru-ți de nichel..

Cu degete de flori, ce prins-au înflori

Când sărutat-au cald, al dorinței penel.

 

Oo, Potcă de demult, ce tare te-am iubit!

Ce te-aș fi-mbrățișat, cu mult te-am mai plâns eu,

Când între noi curgea, Siretu-nebunit

Ce-a înecat în el, gânduri, ca-ntr-un enfeu..

 

Și te-am zărit, în orizont de neguri,

Plouat și zgribulit, nicicând mușcând din Soare..

Din piept îți răsăreau, ale uitării flamuri.

Știut-am că ți-am fost, otreapă călătoare.

 

Să-ți fie calea lină, spre alinatu-ți zbor,

De flori să-ți fie drumul, ce-ți cânte fericirea,

La piept ți-oi ține strâns, atunci când o să mor..

La piept ți-oi ține strâns, dar numai amintirea.

 

 

 

 

3 păreri la “Odinioară..”

Lasă un răspuns

