Să clipești..

ddd

 

Din boabe albe, ghiocii

Să-ți culegi sufletul de lună

Și râuri repezi, sângerii

Să-ți scalde fruntea, c-o cunună.

 

Pașii tăi, înceți, ușori

Peste rouă să îi pui.

În brațe să te strecori

Mușcând din aerul Lui.

 

Creștetul să ți-l sărute-

Primăvară, ce tu ești.

Și din zările pierdute

Tu să-i vii, să-i stai, să-i crești..

 

Și de catifea-ți privirea

Scuturând petale mii.

Să își afle împlinirea

Sub salcâmii străvezii..

 

Să mă scutur, să mă usuc, să mor și să mă îngrop în pământul pe care într-o zi o să-l calci..

2 gânduri despre „Să clipești..”

    1. Da, cu gustul aerului renăscut, cu mirost de raze timide.. Doar că, uneori, iubirea nu e de ajuns.. Și atunci, trezim trăiri, mai pozitive sau mai negative.. Eu fiind negativist mă încadrez în cea de-a doua categorie! 🙂

Lasă un comentariu